Czy wiesz, że wielkoformatowe billboardy nie mogą już być umieszczane w pobliżu ulic, po których poruszają się pojazdy mechaniczne? Wszystko dlatego, że właśnie taka reklama niejednokrotnie była bezpośrednią przyczyną rozproszenia kierowców, a tym samym wypadków samochodowych na drogach. Okazuje się również, że kierowcy uznawali taki przekaz za zbyt nachalny, mieli świadomość tego, że duży, kolorowy plakat negatywnie wpływa na ich koncentrację podczas podróżowania.
Dzisiaj przekaz, który jest rzetelny, nienachalny i przede wszystkim skuteczny oraz pozytywnie odbierany przez uczestników ruchu drogowego, to taki, do którego umieszczenia służą bardzo często ramki na tablice rejestracyjne. Ktoś mógłby pomyśleć, że przecież jest to zbyt mała powierzchnia. Rzeczywiście jest niewielka, ale wystarczająca, by mogło znaleźć się tam logo, dane teleadresowe firmy czy też hasło reklamowe. To naprawdę wystarczy, by trafić z przekazem do finalnego odbiorcy.
Trzeba zauważyć, że przecież ramki do tablic rejestracyjnych umieszczone są z tyłu samochodu, a kierowca zawsze musi obserwować auto jadące przed nim. Informacje reklamowe są więc łatwo zauważalne.
Kolejną zaletą jest to, że taka reklama nie jest droga. Jeśli firma posiada flotę aut, jej zasięgi mogą być za to naprawdę okazałe. To przecież rodzaj reklamy mobilnej. Mogą z niej korzystać przedsiębiorstwa działające w różnych branżach, natomiast najczęściej jest to rodzaj przekazu, jaki stosują firmy z sektora motoryzacyjnego oraz rynku nieruchomości.